مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:102023-01-10سياسي

بررسی «بیانیه راهبردی موسیقی» در شورای فرهنگ عمومی کشور


دستیار ویژه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از بررسی «بیانیه راهبردی موسیقی» در جلسه آتی این مجموعه طی روزهای پیش رو خبر داد.

- دستیار ویژه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از بررسی بیانیه راهبردی موسیقی در جلسه آتی این مجموعه طی روزهای پیش رو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور، با اعلام صابر اکبری خضری دستیار ویژه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور؛ موضوع بیانیه راهبردی موسیقی در جلسه آتی این شورا، بررسی خواهد شد.

وی گفت: نبود موضع راهبردی مشخص نسبت به حکم‎رانی فرهنگی در عرصه موسیقی، باعث شده تا ظرفیت های این عرصه در ابعاد گوناگون شکوفا نشود.

با توجه به اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور رسالت خود را تقریب شکاف میان فرهنگ عمومی و فرهنگ رسمی می‎داند، طی چند ماه گذشته، فرایند کارشناسی مفصّل و دقیقی را با همراهی نهادهای مختلف رسمی و عمومی و کنشگران و پژوهشگران این عرصه به انجام رسانیده است که ماحصل این کار با عنوان بیانیه راهبردی موسیقی در جلسه آتی شورا بررسی شده و بعد از اصلاحات نهایی، به تصویب خواهد رسید.

اکبری خضری بیان کرد: این بیانیه راهبردی، مبنای برنامه‎ریزی‎های بعدی و طراحی اقدامات مختلف در حوزه موسیقی خواهد شد که پیگیری اجرایی سازی آن نیز به صورت مرتب توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی «بیانیه راهبردی موسیقی» در شورای فرهنگ عمومی کشور

بررسی «بیانیه راهبردی موسیقی» در شورای فرهنگ عمومی کشور