مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:102023-01-10ورزشي

آغاز عملیات اجرایی مسن ترین پروژه ورزشی ابهر


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر اختصاص یابد که در هفته های آتی عملیات عمرانی تکمیل این پروژه آغاز می شود.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پروژه ورزشگاه سه هزار نفری ابهر سال هاست نیمه تمام مانده است، اظهار کرد: بهره برداری از این پروژه از مطالبات مردم ابهر است.

وی در تشریح نشست نایب رییس مجلس با وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه در خصوص تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی سه شهرستان ابهر، خرم دره و سلطانیه، اظهار کرد: جلسه ای در هیئت رییسه مجلس با حضور نایب رییس مجلس و وزیر ورزش و جوانان پیرامون حل مشکلات چند پروژه این سه شهرستان برگزار شد.

نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مواردی که در این نشست مطرح شد تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری ابهر بود، تاکید کرد: مقرر شد ظرف یک ماه آینده 10 میلیارد تومانی که وزارت ورزش و جوانان برای این پروژه در نظر گرفته بود تامین و به حساب استان واریز شود.

حجت الاسلام شجاعی یادآور شد: از طرفی نیز بنا شد مدیرکل ورزش و جوانان استان با هماهنگی استاندار زنجان، ترک تشریفات را اخذ کنند تا با تامین این بودجه به سرعت عملیات عمرانی تکمیل این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مسن ترین پروژه ورزشی ابهر

آغاز عملیات اجرایی مسن ترین پروژه ورزشی ابهر