مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:052023-01-10اجتماعي

جاده های فارس باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اعلام اینکه تردد در تمام محورهای استان برقرار است از خدمت رسانی 700 راهدار در قالب 135 گشت ثابت و سیار راهداری خبر داد.

- علیرضا راستیار سه شنبه 20 دیماه در جمع خبرنگاران گفت: راهداری و حمل و نقل فارس با استقرار 700 راهدار در 52 راهدار خانه و 6 راهدار خانه سیار در محورهای مواصلاتی استان و 135 گشت ثابت و سیار در طرح راهداری زمستانه به خدمت رسانی می پردازد.

او با بیان ایکنه 430 دستگاه و ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه به کارگیری می شود، افزود: علی رغم فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات اما راهداران با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان در راستای تردد روان و باز بودن محورهای جاده ای در کولاک، برف و باران اقدام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس هچنین گفت: 52 گردنه برف گیر و 6400 کیلومتر راه در استان وجود دارد که در شرایط بارش نیازمند عملیات راهداذی زمستانی است.

راستیار عنوان کرد: از تمام کاربران جاده ای تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های فارس باز است

جاده های فارس باز است