مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:302023-01-10فرهنگي

افخمی: فیلم ‎نامه نویسی نیاز به تحول جدی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست ظرفیت های اقتباس زنان در سینمای دفاع مقدس با بررسی کتاب «حوض خون» نوشته و فاطمه سادات میرعالی در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار با حضور بهروز افخمی کارگردان و فیلمنامه نویس در سینما فلسطین برگزار شد.

- کارگردان فیلم سینمایی فرزند صبح در جشنواره فیلم عمار گفت: بهتر است در فیلمنامه نویسی ایران این تحول را جدی تلقی کنیم که قبل از اقتباس، رمان بنویسیم و آنقدر سخت بگیریم که این کار انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست ظرفیت های اقتباس زنان در سینمای دفاع مقدس با بررسی کتاب حوض خون نوشته و فاطمه سادات میرعالی در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار با حضور بهروز افخمی کارگردان و فیلمنامه نویس در سینما فلسطین برگزار شد.

افخمی در این نشست به بررسی روایت کتاب حوض خون در قالب فیلمنامه پرداخت و گفت: این کتاب که شامل 64 داستان است، روایت هایی از زنان در زمان جنگ تحمیلی و خاطرات زنان اندیمشکی را روایت می کند که با همراهی یکدیگر ملحفه ها، پتوها و لباس رزمندگان را برای شستن به رخت شورخانه بیمارستان می بردند.

کتاب حوض خون را می توان به اندازه یک فیلم سینمایی یا یک سریال تلویزیونی، ساخت و درآن به هم ریختگی شهر، ساختمان های اداری و دلهره ای که برای زنان ایجاد می شود، درنظر گرفت و روی یک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افخمی: فیلم ‎نامه نویسی نیاز به تحول جدی دارد

افخمی: فیلم ‎نامه نویسی نیاز به تحول جدی دارد