مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:302023-01-10بين الملل

وبگاه عراقی؛ آمریکا کار ظهور نسل جدید داعش را آغاز کرده است


مقامات و ناظران سیاسی عراق با اشاره به تشدید حملات تروریستی در دیالی و کرکوک و حضور آمریکا در مرزهای مشترک سوریه و عراق می گویند که واشنگتن برای احیای نسل جدید داعش دست به کار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تایید حضور پادگان ها و کمپ های آمریکایی در شرق فرات در سوریه برای جذب تروریست ها از اردوگاه الهول به منظور آماده کردن آنها برای تهدید امنیت عراق و کشورهای مخالف حضور آمریکا و سیاست های واشنگتن در منطقه، هشدارها درباره ظهور نسل جدید داعش همچنان ادامه دارد.

به ویژه که این حضور آمریکایی ها در شرق فرات از طریق تشدید حملات تروریستی اخیر به ویژه در دیالی و کرکوک عراق با وجود ادعای برخی ناظران به ضعف امنیتی و اهمال و استفاده تروریست ها از پستی و بلندی های زمین و ارتفاعات برای مخفی شدن، حمایت آمریکا پشت تداوم اقدامات جنایتکارانه در مناطق مذکور است.

خضر التمیمی مشاور استاندار دیالی در خصوص شکاف های امنیتی به وجود آمده در این استان طی مدت اخیر و انجام حملات تروریستی پراکنده در آن به وبگاه المعلومه گفت: تروریسم شروع به رسیدن به مناطق امن کرده است و این نشانه خطرناکی است.

 زیرا وقوع و تکرار چنین نفوذهایی مؤید آن است که هیچ واکنش سریعی به اقدامات تروریستی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه عراقی؛ آمریکا کار ظهور نسل جدید داعش را آغاز کرده است

وبگاه عراقی؛ آمریکا کار ظهور نسل جدید داعش را آغاز کرده است