مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:012023-01-10اجتماعي

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان محمود شهرکی رییس پلیس راه استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان دارای دو محور کوهستانی پرتردد توسکستان به شاهرود و آزادشهر به خوش ییلاق بوده و محورهای جنگل گلستان، گلیداغ و النگ نیز جزو محورهای کوهستانی بوده که تردد نسبت به این دو محور کمتر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای کوهستانی شاهد بارش برف و یخبندان بوده و رانندگان در صورت تردد از این محورها تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: تنها به همراه داشتن زنجیر چرخ کافی نیست و رانندگان می بایست نحوه بستن زنجیر چرخ را حتما یاد داشته باشند.

وی ادامه داد: محور کردکوی به گرگان و بالعکس و محور گرگان به علی آباد کتول از جمله محورهای اصلی استان بوده که در حال حاضر ترافیک روانی داشته و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

شهرکی با تاکید بر احتیاط در رانندگی به ویژه در شرایط مه آلودگی و برفی در محورهای کوهستانی گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 370 نفر جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند که 60 درصد جان باختگان راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بودند.

انتهای پیام/83021


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند