مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:252023-01-10سياسي

25 تُن مرغ میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد


معاون حمایت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: 25 تُن مرغ میان خانواده های نیازمند ساکن مناطق محروم استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم محمدی بیان کرد: توزیع بسته های پروتیینی (مرغ، گوشت و ماهی) میان خانواده های نیازمند با مشارکت مؤسسات خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، خیران و نیکوکاران در طول سال انجام می شود.

وی با اشاره به توزیع 25 تن مرغ در آستانه فصل جدید افزود: این بسته های پروتیینی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و در مناطق محروم فلارد، میانکوه، اردل، منج و بازفت در راستای کمک به تأمین بخشی از نیازهای معیشتی 4381 خانواده نیازمند توزیع شد.

معاون حمایت کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین با مشارکت یکی از خیران 900 خانواده ساکن منطقه محروم بازفت بسته های پروتیینی (گوشت گرم) دریافت کردند.

محمدی با تقدیر از کمک های مردم نیکوکار استان و خیران به مددجویان و خانواده های نیازمند خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شما هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد گفت: کد دستوری #038*8877* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک های نقدی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 تُن مرغ میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

25 تُن مرغ میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد