مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:202023-01-10اقتصادي

بهسازی و تعریض 120 کیلومتر راه روستایی در شهرستان دشتستان


فرماندار دشتستان از بهسازی و تعریض 120 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بنافی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار داشت: هسازی و ایمن سازی راه های روستایی نقش مؤثری در توسعه روستاها و کاهش تصادفات دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اساسی و اولویت دار فرمانداری دشتستان بهسازی و تعریض محورهای مواصلاتی بین روستایی است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: تقریباً 250 کیلومتر راه روستایی در دشتستان نیاز به بهسازی دارد که با وجود محدودیت های اعتباری تقریباً 120 کیلومتر در حال تعریض و بهسازی است.

وی بیان کرد: نقاط حادثه خیز جاده ها و معابر شهری فهرست شده که هم اکنون 10 نقطه از آن فهرست در حال ایمن سازی و رفع نقص است.

رفع نقاط حادثه خیز بنافی افزود: همه نقاطی که مطابق مصوبات شورای ترافیک بایستی اقداماتی از قبیل نصب علائم ترافیکی و ایجاد سرعت کاه انجام گیرد دستگاه های مربوطه مکلف به انجام آن طبق برنامه زمان بندی شورای ترافیک هستند و هر گونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

فرماندار دشتستان افزود: با ایمن سازی معابر و رفع نقاط حادثه خیز شهری کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت را در شهرهای شهرستان شاهد بوده ایم و امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و تعریض 120 کیلومتر راه روستایی در شهرستان دشتستان

بهسازی و تعریض 120 کیلومتر راه روستایی در شهرستان دشتستان