مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:002023-01-09بين الملل

عمار حکیم: عراق پشتیبان فلسطین خواهد ماند


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نماینده کمیته مرکزی جنبش فتح بر حمایت ثابت و اصولی بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با جبریل الرجوب نماینده کمیته مرکزی جنبش فتح و فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، بر حمایت ثابت و اصولی بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی سید عمار حکیم در بیانیه ای اعلام کرد: رهبر جریان حکمت ملی فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان را در دفتر خود به حضور پذیرفت.

رهبر جریان حکمت ملی با تاکید بر اینکه عراق در معادله ای که فلسطین و منافع ملت فلسطین در آن نباشد، نمی تواند قرار گیرد، افزود: بغداد در همه موقعیت ها و شرایط مختلف حامی و پیشتیبان فلسطین خواهد ماند.

عمار حکیم همچنین خواستار اتحاد بیش از پیش فلسطینیان و کنار گذاشتن اختلافات داخلی شد و تاکید کرد: فرصت بازتاب مظلومیت ملت فلسطین و درد و رنج آنها از اشغالگری رژیم صهیونیستی و سیاست های توسعه طلبانه اش فراهم است.

همچنین، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با جبریل الرجوب فرستاده ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین و هیئت همراه بر حمایت بغداد از مسئله فلسطین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم: عراق پشتیبان فلسطین خواهد ماند

عمار حکیم: عراق پشتیبان فلسطین خواهد ماند