مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:052023-01-09سياسي

میان زن و مرد تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کرامت ظرفیت مهم قرآنی برای انسان است، گفت: بین زن و مرد تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش استانی بانوان که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مرد بودن و زن بودن هر کدام فرصت و ظرفیتی به حساب می آیند، امیرالمؤمنین (ع) از تمام ظرفیت های مردانگی استفاده کرد و نتیجه این شد که آن حضرت تجلی اکمل و اَتَم ظرفیت انسان کامل، جوانمردی و مردانگی شد.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) نیز از تمامی ظرفیت های انسانی یک زن به خوبی استفاده کرد، ایشان هم نمونه اکمل و اَتَم یک انسان کامل شد، هنر حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) استفاده از ظرفیت های زنانگی و مردانگی بود که وجه مشترکش، انسان کامل بودن است.

بین زن و مرد تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد امام جمعه قزوین عنوان کرد: زن بودن و مرد بودن از ضروریات این دنیا برای حفظ اصل و نسل است، وقتی این ویژگی را کنار بگذاریم می بینیم که بین زن و مرد تفاوتی نیست، یعنی بین زن و مرد تفاوت جسمی، مادی و دنیایی هست اما تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میان زن و مرد تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد

میان زن و مرد تفاوت انسانی و کمالی وجود ندارد