مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:452023-01-09سياسي

طرح آبرسانی به 90 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح محرومیت زدایی در راستای آبرسانی به 90 روستای استان در قالب احداث 45 مجتمع آبرسانی در دست اجراست و روند آن به سرعت پیش می رود.

- علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 19 دی در نشست بررسی پروژه های عمرانی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در استان اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری های صورت گرفته، آبرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی باید تا پایان سال 1403 به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از اقدامات جهادی در خراسان جنوبی در راستای رفع محرومیت استقبال می کنیم و حمایت های لازم را خواهیم داشت، بیان کرد: خراسان جنوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی واقعاً گزینه خوبی بوده که توسط جهادگران جمعیت امام رضایی انتخاب شده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه گروه های جهادی بدون هیچ چشمداشتی برای زدودن غبار محرومیت وارد مناطق محروم می شوند که این امر کار بسیار باارزشی است، بیان کرد: خراسان جنوبی از نظر زیرساخت ها و به خصوص فضای آموزشی مشکلاتی دارد.

عباس زاده ادامه داد: باید از ظرفیت خیرین در راستای حل مشکلات مردم خراسان جنوبی به خصوص در نقاط مرزی و محروم نهایت استفاده را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به 90 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست

طرح آبرسانی به 90 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست