مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:452023-01-09حوادث

مجرم فضای مجازی اینستاگرام در شهرستان فاروج دستگیر شد


رییس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به پخش زنده غیراخلاقی می کرد، در شهرستان فاروج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز یوسف شاکری، رییس پلیس فتا خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: فردی که در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به پخش زنده غیراخلاقی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

  وی گفت: در پی رصد فضای مجازی در یکی از شبکه های اجتماعی فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود اقدام به پخش زنده با موضوعات مجرمانه غیراخلاقی می کرد مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی با اشاره به اینکه با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری مشخص شد گرداننده صفحه مذکور ساکن شهرستان فاروج است، افزود: با انجام اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، گرداننده این صفحه مجازی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

  سرهنگ شاکری یادآور شد: در رابطه با این پرونده، افراد دیگری نیز با متهم همکاری داشتند که اقدامات لازم و قانونی برای دستگیری آن ها نیز توسط کارشناسان پلیس فتا استارت خورده است.

  رییس پلیس فتا خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه درنهایت این فرد به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرم فضای مجازی اینستاگرام در شهرستان فاروج دستگیر شد

مجرم فضای مجازی اینستاگرام در شهرستان فاروج دستگیر شد