مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:452023-01-09اقتصادي

واردات نخ تولید کنندگان پنبه را نگران می کند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: واردات نخ، تولید کنندگان پنبه را نگران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین ساربان عصر دوشنبه در آیین راه اندازی مجدد کارخانه لنترگیری بذر پنبه (کُرک گیری) کاشمر که با حضور مسئولین در مرکز تحقیقات کشاورزی کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری مدیریت این کارخانه به شرکت کشاورزی رضوی وابسته به بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی واگذار شد که از موفقیت های خوب سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه است که از این کارخانه با نوسازی آن به بهترین نحو برای تولید بذر پنبه استفاده خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: در سه سال گذشته این کارخانه در اختیار شرکت خاصی خارج از استان بود که مشکلاتی برای تولید و حتی نگهداری از این کارخانه ایجاد کرده بود که امسال توانستیم مدیریت این کارخانه را به شرکت کشاورزی رضوی انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد از توفیقات بخش کشاورزی در اقدامات به نژادی است گفت: کارخانه لنترگیری کاشمر دارای قدمت زیادی است که با مدیریت جدید می توانیم بذر خوبی برای کشاورزان تهیه کنیم.

ساربان تصریح کرد: تمام خواص و خصوصیت محصول در بذر آن است و افتخارمی کنیم که توسط کارشناسان در خراسان رضوی در بحث به نژادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات نخ تولید کنندگان پنبه را نگران می کند

واردات نخ تولید کنندگان پنبه را نگران می کند