مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:552023-01-09سياسي

آسایش و آرامش مهمترین حق شهروندان با هر گرایش و مرام است


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه عهد می بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه عهد می بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان امروز در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل گفت: از فرماندهی معظم کل قوا که با حسن اعتمادشان سرباز خویش را شایسته بر دوش کشیدن بار گران فرماندهی فراجا دیدند، صمیمانه سپاسگزارم و از خدای عالم قادر مهربان فروتنانه درخواست می کنم مرا در این آزمون دشوار موفق و سرافراز فرماید.

وی ادامه داد: همه می دانیم که فراجا چه سازمانِ عظیمی است و چه رسالتِ سنگینی بر عهده دارد؛ تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور، به رغمِ کمبودها و نیازهای اساسی نه کاری است خرد.

از تک تک کارکنانِ فداکار و مسئولانِ پرتلاشی که تا کنون این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده اند، از عمقِ جان تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش و آرامش مهمترین حق شهروندان با هر گرایش و مرام است

آسایش و آرامش مهمترین حق شهروندان با هر گرایش و مرام است