مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:252023-01-09سياسي

25 کمیته برای برنامه های دهه فجر در ایلام تشکیل شد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: امسال 25 کمیته برای برنامه های دهه فجر در ایلام تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدسبحان حسنی بعدازظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظام فاسد ستم شاهی را سرنگون کردند و علیرغم تلاش دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته باقی مانده و تلاش دشمنان به یأس مبدل شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه ای و بین المللی را بر هم زده و این تغییر در معادلات، ماحصل عمق راهبردی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در هدایت کشتی انقلاب اسلامی تا به امروز است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اظهار کرد: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی، 25 کمیته ستاد دهه فجر در استان ایلام از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند که باید تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

حسنی با بیان اینکه بخش عمده تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: هدف دشمنان استفاده از ابزار رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 کمیته برای برنامه های دهه فجر در ایلام تشکیل شد

25 کمیته برای برنامه های دهه فجر در ایلام تشکیل شد