مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:002023-01-09دانش

ستاره؛ دختر ایران


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیشرفت کار آسانی نیست! به خصوص برای کشوری که به دلایل مختلف تحت تحریم های ناجوان مردانه زیادی قرار دارد و به دلیل دارا بودن منابع بسیار به خصوص نفت و گاز چشم بسیاری به او دوخته شده است! همه چیز در جهان، - ستاره خلیج فارس! ستاره ای که در ایران و جهان در حال درخشیدن است.

اما این درخشش چگونه ایجاد شد؟! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیشرفت کار آسانی نیست! به خصوص برای کشوری که به دلایل مختلف تحت تحریم های ناجوان مردانه زیادی قرار دارد و به دلیل دارا بودن منابع بسیار به خصوص نفت و گاز چشم بسیاری به او دوخته شده است! همه چیز در جهان، جنگ اراده هاست ! برای اینکه پیشرفت تحقق یابد، در کنار علم و دانش، نیاز به امید، کار جهادی و از خودگذشتگی است.

در زمانی که تحریم های بنزینی علیه ایران اعمال شد و مهندسین و شرکت های خارجی (ایتالیایی و آلمانی) ایران را در این پروژه تنها گذاشته بودند، مهندسین ایرانی با امید و اتکا به دانش خود، راه را ترک نکردند و با بی خوابی های چند روزه و کار های شبانه روزی این پروژه را به انتها رسانده و باعث شدند که ایران از وارد کننده بنزین به صادر کننده تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره؛ دختر ایران

ستاره؛ دختر ایران