مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:002023-01-09بين الملل

دو حزب فلسطینی دولت نتانیاهو را به تعمیق پروژه صهیونیستی متهم کردند


دو حزب فلسطینی دولت نتانیاهو را متهم کردند که با گسترش شهرک سازی ها و نهایی کردن مسئله یهودی سازی قدس به دنبال تسریع در تعمیق پروژه صهیونیستی در فلسطین است.

- دو حزب فلسطینی دولت نتانیاهو را متهم کردند که با گسترش شهرک سازی ها و نهایی کردن مسئله یهودی سازی قدس به دنبال تسریع در تعمیق پروژه صهیونیستی در فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش فتح و جبهه مردمی آزادی فلسطین اعلام کردند که دولت جدید اسراییل به ریاست بنیامین نتانیاهو به دنبال نهایی کردن مسئله یهودی سازی قدس و گسترش شهرک سازی است .

این اظهارات در جریان دیدار میان هیئتی از فتح به رهبری احمد حلس، یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش و هیئت دیگر از جبهه مردمی به رهبری جمیل مزهر، معاون دبیرکل آن مطرح شد.

در این دیدار، دو هیئت چالش های پیش روی مسأله فلسطین و تشکیل دولت اسراییل به ریاست نتانیاهو را بررسی کردند که سیاستی مبتنی بر نفی حقوق مردم فلسطین را اتخاذ می کند .

این دو هیئت فلسطینی در نشست خود اعلام کردند که دولت اسراییل با توسعه شهرک سازی ها، نهایی کردن مسئله یهودی سازی قدس و سایر اقدامات به دنبال تسریع در تعمیق پروژه استعماری صهیونیستی در فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو حزب فلسطینی دولت نتانیاهو را به تعمیق پروژه صهیونیستی متهم کردند

دو حزب فلسطینی دولت نتانیاهو را به تعمیق پروژه صهیونیستی متهم کردند