مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:302023-01-09اجتماعي

آغاز بارش برف و باران از غرب و جنوب اصفهان/ سرما و یخبندان در راه است


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، با ورود سامانه ناپایدار به استان از بعدازظهر امروز ابتدا مناطق جنوبی و غربی استان و سپس مناطق مرکزی و روز سه شنبه کلیه مناطق درگیر سامانه بارشی خواهند شد.

- مینا معتمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، با ورود سامانه ناپایدار به استان از بعدازظهر امروز ابتدا مناطق جنوبی و غربی استان و سپس مناطق مرکزی و روز سه شنبه کلیه مناطق درگیر سامانه بارشی خواهند شد.

وی افزود: بارش این سامانه در بیشتر مناطق به صورت برف خواهد بود و مه آلودگی، بارش برف و باران، آب گرفتگی و لغزندگی معابر و اختلال در تردد و کولاک برف در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

معتمدی بیان کرد: با عبور این سامانه، از چهارشنبه تا پایان هفته، کاهش قابل ملاحظه دمای کمینه در سطح استان و یخبندان سطح زمین انتظار می رود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دما طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان 3 تا 6 درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 11 و کمینه فردا صبح یک درجه سانتی گراد و خور و بیابانک با 17 درجه و بویین میاندشت با منفی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف و باران از غرب و جنوب اصفهان/ سرما و یخبندان در راه است

آغاز بارش برف و باران از غرب و جنوب اصفهان/ سرما و یخبندان در راه است