مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:202023-01-09بين الملل

کاش او یک «کمدین» باقی می ماند!


زلنسکی هم سیاستمداری ناتوان و هم تاجری ورشکسته است.

کاش او یک «کمدین» باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حنیف غفاری طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: بدترین شرایط برای یک فرمانده، زمانی است که سرنوشت جنگ و صلح در دستان وی نباشد! مصداق بارز این گزاره، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور ناتوان و سردرگم اوکراین است.

طی هفته های اخیر، اضطراب زلنسکی نسبت به آینده جنگ اوکراین و سرنوشت خود و همراهانش در کی یف به نقطه اوج خود رسیده است، زیرا زمزمه های معامله بر سر اوکراین میان ناتو و روسیه که به صورت مشخص از سوی هنری کیسینجر استراتژیست کهنه کار امریکایی مطرح شده است، لحظه ای وی را آرام نمی گذارد.

زلنسکی می داند پشت پرده لبخندهای وی به بایدن مقابل دوربین عکاسان خبری در کاخ سفید، حجم انبوهی از بی اعتمادی به واشنگتن و ناتو خودنمایی می کند.

صورتبندی این مسئله چندان دشوار نیست! زلنسکی مطابق دستور ناتو و وعده خاص اعضای پیمان آتلانتیک شمالی مبنی بر حمایت مطلق از کی یف، کشورش را به زمین بازی و خط مقدم نبرد امریکا- اروپا علیه روسیه تبدیل کرد.

برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسوی ها به اوکراین وعده داده بودند که روسیه هرگز به پایتخت تا حتی مناطق شرقی اوکراین (لوهانسک و دونتسک) حمله نخواهد کرد و خیال وی بابت هرگونه لفاظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش او یک «کمدین» باقی می ماند!

کاش او یک «کمدین» باقی می ماند!