مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:502023-01-09اجتماعي

بارش برف در گردنه کوهستانی حیران آستارا /راهداران آماده باش کامل هستند + تصاویر


  راهدارخانه بهارستان شهرستان آستارا مستقر در محور ارتباطی آستارا به اردبیل و گردنه حیران با تیم مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی به رانندگان در این محور پرتردد و در پی بارش برف در حال آماده باش کامل هستند.

- بارش برف در گردنه کوهستانی حیران آستارا /راهداران آماده باش کامل هستند + تصاویر ایسنا/گیلان   راهدارخانه بهارستان شهرستان آستارا مستقر در محور ارتباطی آستارا به اردبیل و گردنه حیران با تیم مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی به رانندگان در این محور پرتردد و در پی بارش برف در حال آماده باش کامل هستند.

وضعیت جوی شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در حال حاضر برفی است و بارش برف از صبح امروز 19 دی ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

تردد خودروها در محور آستارا به اردبیل با توجه به بارش برف در حال انجام است و ارتفاعات گردنه کوهستانی حیران از محدوده تونل تا شهرستان آستارا سفید پوش شده است و با توجه به برودت هوا و ادامه بارندگی و سفید پوش شدن مسیر ارتباطی گردنه حیران و روستاهای اطراف، ضروری است که رانندگان عبوری از این مسیر به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

نمک پاشی و برف روبی مسیر توسط راهداران مستقر در راهدارخانه بهارستان و حیران انجام می شود و در حال حاضر مشکلی در تردد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در گردنه کوهستانی حیران آستارا /راهداران آماده باش کامل هستند + تصاویر

بارش برف در گردنه کوهستانی حیران آستارا /راهداران آماده باش کامل هستند + تصاویر