مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:412023-01-09سياسي

خون سردار سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را بیمه کرد


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه بیمه کرد و موجب احیاء بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

- حسین نوش آبادی پیش از ظهر دوشنبه 19 دی ماه در جمع خانواده های معظم شهدا در شهرستان های ورامین و قرچک، نقش سردار سلیمانی را در تقویت جبهه مقاومت، منحصر به فرد دانست و گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه بیمه کرد و موجب احیاء بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره شخصیت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، با ابتکار عمل و خلاقیت بی نظیری که داشت، جوانان کشورهای اسلامی را علیه جریان تکفیری و گروهک تروریستی داعش، بسیج کرد و با استفاده از امکانات داخلی کشورهای جبهه مقاومت، باعث حفظ، رشد و احیاء جبهه مقاومت اسلامی شد.

رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه عمیق و راهبردی حاج قاسم سلیمانی و اخلاص او و تبعیت محض از مقام معظم رهبری، از او شخصیتی بی نظیر و بصیر ساخته بود و محبوب دل همه جوانان کشور و کشورهای اسلامی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون سردار سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را بیمه کرد

خون سردار سلیمانی، جبهه مقاومت اسلامی را بیمه کرد