مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:052023-01-09اقتصادي

امیدواریم امسال 400 حلقه چاه غیرمجاز کرمانشاه را مسدود کنیم


رییس گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از انسداد بیش از 250 حلقه چاه غیرمجاز در استان در 9 ماهه امسال خبر داد و پیش بینی کرد تا پایان سال به انسداد حدود 400 حلقه چاه برسیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از انسداد بیش از 250 حلقه چاه غیرمجاز در استان در 9 ماهه امسال خبر داد و پیش بینی کرد تا پایان سال به انسداد حدود 400 حلقه چاه برسیم.

ایوب ذائبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 250 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده، عمده چاه های انسدادی را مربوط به شهرستان کرمانشاه اعلام کرد.

وی گفت: برا اساس میزان آبدهی و اراضی تحت پوشش این چاه ها، انسداد این تعداد چاه غیرمجاز صرفه جویی پنج میلیون مترکعبی در مصرف آب را به همراه داشته است.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه اولویت اصلی برخورد با چاه های غیرمجاز با چاه های نزدیک به منابع تامین آب شرب شهرهای استان است، عنوان کرد: این اولویت را همچنان ادامه خواهیم داد.

ذائبی از روند مناسب انسداد چاه های غیرمجاز استان نیز یاد کرد و با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 222 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شد، گفت: در 9 ماهه امسال 250 حلقه چاه را مسدود کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم امسال 400 حلقه چاه غیرمجاز کرمانشاه را مسدود کنیم

امیدواریم امسال 400 حلقه چاه غیرمجاز کرمانشاه را مسدود کنیم