مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:202023-01-09سياسي

پست های مدیریتی در استان بوشهر با اولویت جوانان واگذار شود


استاندار بوشهر با اشاره به جوان سازی مجموعه فرمانداری ها، بخشداری ها و دیگر دستگاه ها گفت: پست های مدیریتی در استان بوشهر با اولویت جوانان واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در بررسی مشکلات و مطالبات مردم تنگستان اظهار داشت: اهالی تنگستان در عرصه مقاومت و ایستادگی مقابل دشمنان دارای سابقه طولانی و پرافتخاری هستند.

وی توسعه زیرساخت های شهرستان تنگستان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: با جدیت به دنبال تسریع در تکمیل بزرگراه اهرم به برازجان هستیم و این طرح از اولویت های استان است.

استاندار بوشهر بیان کرد: ساخت کمربندی جاده ای سه راه جایینک به اهرم و دلوار تا باشی از مطالبات مردم در این منطقه است که امیدواریم با تحقق آن مشکلات این مسیر برطرف شده و سال آینده تکمیل و افتتاح شود.

وی استفاده از ظرفیت های مردمی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس با حمایت مردم به پیروزی رسیدیم و امروز نیز در جنگ اقتصادی مشارکت بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری افزایش یابد.

محمدی زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بخش های مختلف تاکید کرد: صدور مجوز و موافقت اصولی در کوتاه ترین زمان، کمک و حمایت از بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات بانکی در سرمایه گذاری مردمی مورد توجه ویژه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست های مدیریتی در استان بوشهر با اولویت جوانان واگذار شود

پست های مدیریتی در استان بوشهر با اولویت جوانان واگذار شود