مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:452023-01-09سياسي

واکنش رییسی به سخنان بایدن و وقاحت نشریه فرانسوی


رییس جمهور، سخنان سخیف جو بایدن در تشبیه کشور های جهان به وصله شلوار آمریکایی ها را بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و سند هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهانی آن ها دانست که پشت ژست های فریبنده در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای رییسی در نشست هیئت دولت گفت: توسل به توهین واهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

رییس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا که همه کشور های جهان را به وصله شلوار امریکا تشبیه کرده بود، صحبت های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت ها و دولت ها را مسبوق به سابقه دانست و اظهار داشت: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری است ودلیلی بر این مدعاست که پشت ژست های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار ها و جلسات متعدد خود با مردم در سفر های استانی و دیدار های عمومی، از مسئولان و مدیران خواست بازدید های میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه های مردم را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییسی به سخنان بایدن و وقاحت نشریه فرانسوی

واکنش رییسی به سخنان بایدن و وقاحت نشریه فرانسوی