مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:502023-01-09سياسي

رشد خوزستان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است


راه های میانبر و معجزه همدلی را باید به میان بیاوریم تا رتبه آموزش و پرورش استان در سطح کشور ارتقا یابد زیرا رشد استان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین شهدا در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) فرهنگیان بودند که نشان می دهد ظرفیت انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان موج می زند.

حسینی محراب افزود: به دلیل سابقه فرهنگی هم درد را در این حوزه می دانم و هم درمان را و به تمام پیچ و خم کار آگاه هستم و خود را از معلمان جدا نمی دانم.

وی با بیان اینکه مثلث ارتباط مدیر، معلم و دانش آموز بر پیکره آموزش و پرورش تبیین شود، عنوان کرد: نقش مدیر و نهادهای فرهنگی حاضر در مدارس در این ارتباط بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش حیاتی معلمان در تربیت دانش آموزان افزود: وجود یک معلم خوب می تواند مسیر و دیدگاه دانش آموز را به سمت و سوی کلاس های درس تغییر دهد؛ البته عکس این موضوع نیز وجود دارد.

حسینی محراب ادامه داد: معلمان نقش اساسی در تربیت دانش آموزان دارند و در برخی از موارد از پدر و مادر نیز تأثیرگذارتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد خوزستان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است

رشد خوزستان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است