مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:452023-01-09اقتصادي

14 هزار گلستانی در بخش خودمالکی طرح ملی مسکن ثبت نام کردند


معاون اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در بخش خودمالکی در حال حاضر 14 هزار و 300 نفر در گلستان ثبت نام کرده و دو هزار و 400 واحد موفق به انعقاد قرارداد تسهیلات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسداله پناه یزدان شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون حدود 93 هزار نفر در استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که پس از پالایش و بررسی شرایط متقاضیان، تاکنون سه هزار و 700 نفر افتتاح حساب کرده و مبلغ 40 میلیون تومان اولیه را واریز کرده اند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: در بخش خودمالکی هم در حال حاضر 14 هزار و 300 نفر در گلستان ثبت نام کرده که دو هزار و 400 واحد موفق به انعقاد قرارداد تسهیلات شده اند.

پناه یزدان ادامه داد: اگر بانک ها با جدیت بیشتری به طرح نهضت ملی مسکن بپردازند، می توانیم بخشی از تقاضای مسکن استان را پوشش دهیم.

مدیرکل این بنیاد مسکن گلستان هم گفت: بیش از 22 هزار متقاضی برای مسکن ملی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت داشتیم که کار پالایش این افراد انجام شده و حدود 10 هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شده و تأیید نهایی شدند.

سید محمد حسینی افزود: برای تعهد سال اول هفت هزار قرارداد با بانک بسته شده و مردم شروع به ساخت و ساز کردند و بالغ بر از 30 درصد از این واحدها به بهره برداری رسیده و مابقی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار گلستانی در بخش خودمالکی طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

14 هزار گلستانی در بخش خودمالکی طرح ملی مسکن ثبت نام کردند