مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:352023-01-08ورزشي

«محتشمی» رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد شد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد و احمد محتشمی سکان ریاست این دانشگاه را بر عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار یزد روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات رییس سابق این دانشگاه اظهار داشت: ایشان در دوران تصدی مسئولیت با اخلاقمداری، صبوری و پیگیری های مجدانه مسائل مربوط به دانشگاه را پیگیری و اقدامات خوبی را سامان و به ثمر رساند.

مهران فاطمی با بیان اینکه عندلیب همچنان در دانشگاه حضور خواهد داشت، بیان کرد: مدیریت جدید دانشگاه و دانشجویان به طور قطع از تجربیات و توان علمی وی استفاده خواهند کرد.

وی، سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان را معلمی نام آشنا و خوشنام، استادی مبرز و برجسته، چهره ای آشنا در فعالیت های قرآنی و فردی صاحب جایگاه بین المللی در فعالیت های ورزشی دانست و افزود: بی شک با حضور دکتر محتشمی مسیر موفق گذشته تدوام یافته و شاهد خلاقیت ها، نوآوری ها و تحولات چشمگیری خواهیم بود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود دانشگاه فنی و حرفه ای را یکی از دانشگاه های مهم استان و کشور برشمرد و عنوان کرد: برجسته ترین ویژگی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها، ورود تمامی دانشجویان فارغ التحصیل به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محتشمی» رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد شد

«محتشمی» رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد شد