مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:062023-01-08اجتماعي

جزییات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در 19 دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خواجه، مدارس این منطقه دوشنبه 19 دی ماه 1401 در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

   بر این اساس امتحانات داخلی مدارس لغو و طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد و امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور  به صورت حضوری در زمان موعد برگزار می شود.

بستان آباد و کلیبر با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه دوشنبه 19 دی ماه 1401 پیش دبستانی تعطیل و در کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند کرد.

هشترود  با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس منطقه هشترود  روز دوشنبه 19 دی ماه 1401 در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل بوده و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در 19 دی

جزییات تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در 19 دی