مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:202023-01-08بين الملل

بغداد: برای حمایت از فلسطین، گروه تماس تشکیل شود


وزیر امور خارجه عراق با تأکید بر حمایت این کشور از مسئله فلسطین گفت که از وجود یک جنبش علنی در ابراز همبستگی با فلسطین حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق امروز یکشنبه میزبان جبریل الرجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین بود و در این دیدار بر حمایت بغداد از فلسطین تأکید کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، طرفین در این دیدار راههای تقویت همکاری دوجانبه بین دو کشور و مسائل منطقه ای را بررسی کردند.

حسین گفت که مسئله فلسطین یک امر درونی است که در جامعه، افکار عمومی و سیاست عراق بازتاب دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید مواضع گروههای فلسطینی یکی باشد تا حقوق ملت این کشور احقاق شود، تصریح کرد، عراق از وجود یک جنبش علنی در ابراز همبستگی با فلسطین و مسئله این کشور حمایت می کند و در این زمینه نیز هماهنگیهای منطقه ای و بین المللی باید صورت بگیرد.

وزیر خارجه عراق با بیان اینکه فلسطین باید دغدغه نخست کشورهای عربی باشد، خواستار تشکیل گروه تماسی شد که با مسئله فلسطین در ارتباط باشد و گفت که باید یک شبکه منطقه ای و بین المللی چند منظوره تشکیل شود.

ریاست جمهوری عراق آبان ماه گذشته در بیانیه ای تأکید کرد، پس از بازگشت عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور عراق از اجلاس اتحادیه عرب در الجزائر و نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد: برای حمایت از فلسطین، گروه تماس تشکیل شود

بغداد: برای حمایت از فلسطین، گروه تماس تشکیل شود