مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:452023-01-08سياسي

دشتستان بیشترین تعهد اشتغال در استان را دارد/ ایجاد 4300 شغل جدید


فرماندار دشتستان از ایجاد چهار هزار و 309 شغل جدید در دشتستان طی سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر شهرستان دشتستان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بنافی عصر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دشتستان اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به انقلاب اسلامی، نظام، شهدا و قانون اساسی اعتقاد قلبی داشته و در حوزه کاری، تخصص، توانمندی و تبحر داشته باشند.

وی، داشتن روحیه نقد پذیری را از شاخصه های مدیر توانمند دانست و افزود: در تمامی جوامع نقد به عنوان یکی از زیربناهای اساسی برای مسئله رشد و پیشرفت فرد مطرح است.

فرماندار دشتستان خواستار برنامه ریزی و تلاش جهادی برای انجام امور محوله در حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره 16 تا پایان اسفند ماه از مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر شهرستان دشتستان دارد و در همین خصوص با تلاش صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی، از ابتدای سال تا به حال چهار هزار و 309 شغل ایجاد کرده ایم.

بنافی ادامه داد: از طریق شورای اشتغال استان مبلغ 243 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در اختیار دستگاه های اجرایی شهرستان برای ایجاد اشتغال در قالب مشاغل خرد و کارفرمایی قرار گرفت که تلاش داریم در زمانی کوتاه نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتستان بیشترین تعهد اشتغال در استان را دارد/ ایجاد 4300 شغل جدید

دشتستان بیشترین تعهد اشتغال در استان را دارد/ ایجاد 4300 شغل جدید