مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:152023-01-08سياسي

مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر تا 25 دی ماه تمدید شد


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به فراخوان سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا فیروزی، رییس جهاد دانشگاهی استان البرز، پس از برگزاری موفق دوره اول و دوم جشنواره امیرکبیر، خوشبختانه در حال حاضر ادبیات تقاضامحوری پایان نامه های دانشجویی در حال نهادینه شدن در مجامع دانشگاهی است.

فیروزی ادامه داد: در جشنواره امیرکبیر، استفاده از نتایج رساله ها و پایان نامه های کاربردی در بخش های مختلف تولید، خدمات و کشاورزی از اهداف اصلی است.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طرح ها و پایان نامه های ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی یکم مهر ماه سال 1399 لغایت سی ام آبان ماه 1401 دفاع شده باشند و مهلت ارسال آثار نیز تا 25 دی ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به ارسال فراخوان این جشنواره به دانشگاه های سراسر کشور، اعلام کرد: اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه سال جاری در کرج برگزار می شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز، گفت: سومین جشنواره امیرکبیر با هدف جذب رساله های دکتری و پایان نامه های تحقیقات کاربردی و کارفرمایی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه ها، استادان و نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر تا 25 دی ماه تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره امیرکبیر تا 25 دی ماه تمدید شد