مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:202023-01-08سياسي

شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی: پشتیبان روحانیت باشید


شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی در وصیت نامه اش نوشت: این روحانیت بود که ما را از منجلاب فساد نجات داد و خداوند سایه روحانیت را از مملکت ما کوتاه نفرماید.

- شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی در اولین روز از سال 1341 در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود و سرانجام در 11 آبان 1361 در عملیات محرم در ایلام به شهادت رسید و در امام زاده ابراهیم (ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی آمده است: این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است.

امام خمینی(ره) سخن از اینجا آغاز می کنم که وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل تجاوزات بیگانه که به میهن و دینش نموده است دفاع کند و از آنجایی که خود را یک فرد مسلمان یافتم دفاع از اسلام و میهن عزیز وظیفه شرعی اسلامی دانستم و به جبهه های جنگ آمدم و حال این احساس را در خود می بینم که تازه متولد می شوم و زندگی جاودان را در دانشگاه جبهه آغاز می کنم.

سخن گفتن از شهید و توصیف آن به همان اندازه مشکل است که آدمی بخواهد سوره ای از قرآن را تفسیر کند چون قطره قطره خون شهید خود مجموعه ای است از آیه های قرآن.

ای مادر و پدرعزیزم اگر من شهید شدم هیچ برای من گریه نکنید گریه شما باعث ناراحتی من است و شهادت درراه خدا گریه ندارد و شما افتخار کنید که فرزند شما در راه اسلام و برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی: پشتیبان روحانیت باشید

شهید محمدتقی آقایی مزرعه شاهی: پشتیبان روحانیت باشید