مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:252023-01-08ورزشي

افتتاح 10 مکان ورزشی گلستان در دهه فجر/ از سرگیری ساخت ورزشگاه 6000 نفری گرگان


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان در سال 1403 به بهره برداری می رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه یک هزار و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان در سال 1403 به بهره برداری می رسد، گفت: برای تکمیل این پروژه یک هزار و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

قاسمعلی برزمینی ظهر امروز 18 دی ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری به استان گلستان ره آورد خوبی را برای تکمیل سالن 6 هزار نفری سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان داشت که با تخصیص بخشی از این مبلغ عملیات احداث این سالن بزرگ از سه ماه پیش از سرگرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از تصویب اختصاص اعتبار یک هزار و 500 میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری برای تکمیل این سالن خبر داد و افزود: در اختصاص این رقم رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار گلستان توجه ویژه ای داشتند که خوشبختانه محقق شد.

وی با اشاره به حضور تیم های بسکتبال بانوان و مردان شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال و تیم والیبال پاس گرگان در لیگ برتر والیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 مکان ورزشی گلستان در دهه فجر/ از سرگیری ساخت ورزشگاه 6000 نفری گرگان

افتتاح 10 مکان ورزشی گلستان در دهه فجر/ از سرگیری ساخت ورزشگاه 6000 نفری گرگان