مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:102023-01-08پزشكي

خدمات دهی به افراد معلول و محروم در استان بوشهر تقویت می شود


خدمات دهی به افراد معلول و محروم در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرزو منوچهری صبح یکشنبه در جمع دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فعالیت های بهزیستی و مرکز فوریت های اجتماعی بهزیستی اظهار داشت: وجود مرکز فوریت های اجتماعی با توجه به آسیب های نو پدید اجتماعی امروز ضروری است.

وی به فعالیت های مختلف بهزیستی اشاره کرد و افزود: سازمان بهزیستی کشور به افراد معلول و محروم جامعه کمک می کند و حمایت و توانبخشی نابینایان، ناشنوایان، معلولان ذهنی، جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی، سالمندان، بیماران روانی مزمن از دیگر فعالیت ها است.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر افزود: در حوزه های اجتماعی، افراد در معرض آسیب های اجتماعی شامل زنان متقاضی طلاق، کودکان در معرض کودک آزاری، خانواده های نابسامان و کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست، تحت حمایت و پوشش فعالیت های بهزیستی قرار می گیرند.

وی با اشاره به رسیدگی به امور مربوط به سرپرستی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و همچنین در حوزه پیشگیری، پیشگیری از اعتیاد به روش اجتماع محور در محلات آسیب خیز و حاشیه شهری و روستایی، افزود: آموزش معتادان پر خطر و خانواده آنان، آموزش مهارت های زندگی (فردی و اجتماعی) و خدمات مشاوره ای تخصصی با استفاده از کارشناسان مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به افراد معلول و محروم در استان بوشهر تقویت می شود

خدمات دهی به افراد معلول و محروم در استان بوشهر تقویت می شود