مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:002023-01-08سياسي

هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سمنان برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات پایان نامه  سه دقیقه ای در این استان خبر داد.

  - ایسنا/سمنان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات پایان نامه  سه دقیقه ای در این استان خبر داد.

  سید محمد علی شاهمیری 18 دی ماه اظهار کرد: پایان نامه سه دقیقه ای(3mt)بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شودو در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال 1395 به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل در سال های بعدی ادامه یافت.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: ثبت نام شرکت کنندگان برای حضور در مرحله استانی این مسابقات آغاز شده است و تا 15 بهمن ماه امکان ثبت نام وجود دارد، علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند به آدرس سمنان – بلوار قائم – بلوار دانشجو – معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سمنان برگزار می شود

هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سمنان برگزار می شود