مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:252023-01-08سياسي

حوزه های علمیه کانون انسان سازی و هدایت معنوی جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حوزه های علمیه کانون انسان سازی و هدایت معنوی جامعه هستند و در تربیت دینی و اخلاقی جوانان نقش تاثیرگذاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت خاتم الانبیاء (ص) اراک، اظهار داشت: حوزه های علمیه در طول تاریخ تشیع به خصوص در طول تاریخ معاصر، همواره به عنوان سدی در برابر جریان های فکری ضد دینی قرار داشته اند که با توجه به منابع و امکانات خود توانسته اند بسیاری از چالش ها را پاسخگو باشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حوزه علمیه کانون گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه است و طلاب باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: دفاع از حریم دین و مقابله با انحرافات، فراهم نمودن زمینه های جامعه پذیری صحیح، فراهم آوردن زمینه برای اجرای احکام احیای مسجد به عنوان یکی از مهمترین نهادهای فرهنگ ساز جامعه و در نهایت ترویج اخلاق حسنه در جامعه از مهمترین وظایف حوزه های علمیه است که باید مورد توجه طلاب قرار داشته باشد.

امام جمعه اراک اظهار داشت: رشد، پیشرفت و توسعه حوزه های علمیه از مهم ترین اقداماتی است که اثرات و برکات ماندگاری را در سطح جامعه در بر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه کانون انسان سازی و هدایت معنوی جامعه هستند

حوزه های علمیه کانون انسان سازی و هدایت معنوی جامعه هستند