مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:052023-01-08اقتصادي

سربیشه نیازمند توجه سرمایه گذاران/انعقاد 5 تفاهم نامه اشتغال


فرماندار شهرستان سربیشه از ضرورت سرمایه گذاری در این شهرستان با توجه به ظرفیت های معدنی، کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و انرژی های تحدید پذیر خوشیدی و بادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا لکزایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم بزرگداشت روز سربیشه در روز 26 دی ماه، بیان کرد: هم زمان با این روز یادواره شهدای شهرستان سربیشه هم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جلسه توسعه و پیشرفت شهرستان سربیشه هم با حضور مسئولان کشوری و استانی برای روز 26 دی ماه پیش بینی شده و تجلیل از بزرگان و مفاخر این شهرستان هم از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

لکزایی به برگزاری نمایشگاه توانمندی های شهرستان سربیشه چند روز قبل از مراسم بزرگداشت روز سربیشه اشاره و گفت: در این راستا ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان سربیشه از جمله ظرفیت های گردشگری، معدنی، صنایع دستی و غیره با هدف سرمایه گذاری در این حوزه ها معرفی می شوند.

فرماندار شهرستان سربیشه اظهار کرد: برگزاری جشنی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از بانوان شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این خصوص است.

لکزایی ادامه داد: همزمان با روز بزرگداشت سربیشه میزبان دکتر مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مداح و راوی کشوری نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربیشه نیازمند توجه سرمایه گذاران/انعقاد 5 تفاهم نامه اشتغال

سربیشه نیازمند توجه سرمایه گذاران/انعقاد 5 تفاهم نامه اشتغال