مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:402023-01-08حوادث

لزوم هوشمندسازی و کشف علمی جرایم/پایگاه شناسایی مواد روانگردان جدید در کشور


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به موفقیت های چشمگیر پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح بین الملل گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در المپیاد بین المللی آنالیز مواد مخدر سازمان ملل موفق به کسب رتبه پنجم شد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به موفقیت های چشمگیر پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح بین الملل گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در المپیاد بین المللی آنالیز مواد مخدر سازمان ملل موفق به کسب رتبه پنجم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجید کریمی به ضرورت بهره گیری پلیس از فناوری های به روز در کشف علمی جرایم اشاره و اظهار کرد: در شرایطی که شاهد پدیده ها و جرایم نوظهور و پیچیده در زمینه های مختلف از جمله مواد مخدر هستیم، برابر تاکیدات فرمانده کل انتظامی کشور می بایست به سوی هوشمندسازی و کشف علمی جرایم گام برداریم.

وی اضافه کرد: در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده است، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تعامل و همکاری سازنده ای که با شرکت های دانش بنیان برقرار کرده، توانسته است با تولید تجهیزات هوشمند و فناوری های پیشرفته بومی در عرصه کشف علمی جرایم با دقت و سرعت بیشتر حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشمندسازی و کشف علمی جرایم/پایگاه شناسایی مواد روانگردان جدید در کشور

لزوم هوشمندسازی و کشف علمی جرایم/پایگاه شناسایی مواد روانگردان جدید در کشور