مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:452023-01-08سياسي

شهید سلیمانی از رهبری و مردم مدال افتخار گرفت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مدال برجسته و فاخر از مقام معظم رهبری دریافت کرد و آن عبارت است از مکتب شهید سلیمانی بود و حاج قاسم مدالی از مردم انقلابی ایران دریافت کرد و آن لقب هایی بود که مردم به شهید سلیمانی دادند و شامل؛ - مرد میدان، جان فدا، مرد بی مرز، سردار دل ها بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 18 دی ماه در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تشکر از برگزارکنندکان و شرکت کنندگان در سومین سالگرد سردار دل ها اظهار کرد: مسئولین در برگزاری این مراسمات همت گماشتند و مردم نیز به بهترین وجه ممکن موکب ها را برپا و به زائران خدمت رسانی کردند.

او، در ادامه درباره شخصیت سردار سلیمانی می گوید: شهید سلیمانی یک مدال برجسته و فاخر از مقام معظم رهبری دریافت کرد و آن عبارت است از مکتب شهید سلیمانی و رهبری سردار دل ها را صاحب مکتب دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدالی از مردم انقلابی ایران دریافت کرد و آن لقب هایی بود که مردم به شهید سلیمانی دادند و شامل؛ مرد میدان، جان فدا، مرد بی مرز، سردار دل ها بود و همه این لقب ها برخواسته از دل مردم هستند لذا شهید حاج قاسم سلیمانی چون بر دل ها حکومت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی از رهبری و مردم مدال افتخار گرفت

شهید سلیمانی از رهبری و مردم مدال افتخار گرفت