مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:452023-01-08سياسي

دشمن مانع گسترش پیام انقلاب است


اراده خدا بر این است که اسلام و انقلاب نور امیدی در دل بشریت و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

همان طور که در صدر اسلام دشمنان تلاش کردند مردم را از اطراف پیامبر(ص) پراکنده کنند امروزه هم در تلاش اند تا مانع انتشار .

- ایسنا/قزوین فرزند علامه مصباح یزدی گفت: اراده خدا بر این است که اسلام و انقلاب نور امیدی در دل بشریت و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

همان طور که در صدر اسلام دشمنان تلاش کردند مردم را از اطراف پیامبر(ص) پراکنده کنند امروزه هم در تلاش اند تا مانع انتشار و گسترش پیام انقلاب در جهان شوند حجت الاسلام علی مصباح یزدی در مراسم گرامیداشت دهه مقاومت و سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی که شامگاه شنبه 17 دی ماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این محفل حکایت آن دسته از مؤمنین است که بر عهدی که با خدا بسته بودند پایدار ماندند و صداقت خود را به اثبات رساندند.

وی گفت: خداوند وعده داده که اگر کسی خالصانه در جستجوی راه حق باشد راه را به او نشان خواهد داد و اگر کسی برای تحقق هدف آفرینش و مبارزه با طاغوت و دشمنان خدا تلاش کند خدا حتماً او را یاری خواهد کرد.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم بیان کرد: بر همین اساس بعضی از متفکرین غربی که اندک انصافی دارند در کتاب های خود نوشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مانع گسترش پیام انقلاب است

دشمن مانع گسترش پیام انقلاب است