مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:352023-01-08اقتصادي

اجرای طرح سرشماری آزمایشی در عالیشهر


رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر گفت: طرح سرشماری ثبتی مبنا 1405 به صورت آزمایشی در شهر عالیشهر در حال اجرا است.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر گفت: طرح سرشماری ثبتی مبنا 1405 به صورت آزمایشی در شهر عالیشهر در حال اجرا است.

محسن پاپری زارعی یکشنبه 17 دی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح سرشماری ثبتی مبنا 1405 به صورت آزمایشی در شهر عالیشهر با همکاری مرکز آمار ایران و در راستای آمارگیری و سرشماری ثبتی مبنا برای تعیین آمار دقیق جمعیت و مسکن کشور در سال 1405 در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن در ایران هر 10 سال یکبار انجام می شود ودر شیوه سرشماری ثبتی مبنا دیگر خبری از سرشماری های میدانی نیست و از شیوه حضوری به ثبتی مبنا تغییر یافته است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: هدف از اجرای سرشماری ثبتی مبنا تعداد جمعیت و خانوار ایرانی و غیر ایرانی در نقاط مورد آزمایش و تقویت زیر ساخت های مورد نیاز سرشماری ثبتی مبنا شامل بروزرسانی نقشه ها، پلاک کوبی، کدپستی، اعلام نشانی افراد با همکاری سازمان های مرتبط با سرشماری جمعیت است.

پاپری زارعی گفت: اطلاعات و داده ‎های متصل به کدپستی ثبت شده، نیاز به مراجعه مستقیم و آمارگیری حضوری را مرتفع و به این طریق علاوه بر در دسترس بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سرشماری آزمایشی در عالیشهر

اجرای طرح سرشماری آزمایشی در عالیشهر