مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:352023-01-08اقتصادي

الکترونیکی شدن ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزوده شدن خدمات سامانه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد.

- علی کریمدادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای استفاده از خدمات متنوع مالیاتی به صورت کاملاً الکترونیک با هدف تسهیل در خدمت رسانی بدون نیاز به مراجعه حضوری، جلوگیری از تعدد و تنوع سامانه های مالیاتی و تسریع در ارائه خدمات، مؤدیان مالیاتی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز از این پس جهت ثبت و اصلاح اطلاعات خود باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.

tax.

gov.

ir اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 15 دی ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال 1401 بوده که با توجه به درخواست های مؤدیان نظام مالیات بر ارزش افزوده و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، این مهلت تا روز یکشنبه 25 دی ماه سال جاری تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی یادآور شد: مؤدیان مالیاتی مشمول قانون، بایستی با توجه به مدت محدود باقی مانده، در اسرع وقت با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، نسبت به تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود به صورت کاملاً الکترونیک اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده

الکترونیکی شدن ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده