مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:252023-01-08حوادث

تخته سنگی که در حصیرآباد اهواز جا خوش کرده، چه می شود؟


مدیر شهرداری منطقه 7 اهواز در خصوص ریزش اخیر کوه در خیابان فرعی یکم حصیرآباد در پی بارندگی و ماندن یک تخته سنگ در محل حادثه، توضیحی ارائه کرد.

- فرامرز نجف پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ریزش کوه و سقوط یک تخته سنگ در خیابان فرعی یکم منطقه حصیرآباد اهواز که روز شنبه (3 دی ماه) در پی بارندگی رخ داد در خصوص باقی ماندن این تخته سنگ در محل حادثه اظهار کرد: برای جابه جایی سنگ باید ابتدا سنگ را در همان محل تکه تکه و جابه جا کنیم اما با توجه به اینکه ممکن است حین کار دیوار منازل اطراف دچار آسیب شود، شهروندان اجازه کار را ندادند.

وی افزود: در حال دریافت مجوز از شورای شهر برای جابه جایی ساکنان دو منزل آسیب دیده در این حادثه هستیم تا شهرداری با پرداخت مبلغ رهن منزل، این دو خانواده را جابه جا کند.

ریزش کوه در حصیرآباد اهواز خسارت جانی نداشت / ساکنان باید هر چه سریعتر جابه جا شوند مدیر شهرداری منطقه 7 اهواز با بیان اینکه این تکه سنگ در یک جا ثابت مانده و خطری برای مردم ندارد، گفت: بعد از جابه جایی اهالی این دو منزل، سنگ تکه تکه و جابه جا می شود.

نجف پور افزود: البته شهرداری اهواز وظیفه ای برای تامین هزینه مسکن ساکنان منطقه ندارد اما با توجه به وضعیت این خانواده ها، شهردار عنوان کرد برای پیشگیری از خطرات جانی مجوز پرداخت هزینه رهن دو من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخته سنگی که در حصیرآباد اهواز جا خوش کرده، چه می شود؟

تخته سنگی که در حصیرآباد اهواز جا خوش کرده، چه می شود؟