مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:002023-01-08سياسي

شهیدعلی خویشوند: شهادت تنها مرگ سعادت بخش است


شهیدعلی خویشوند در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «شهادت تنها مرگی است که خودت را بالا احساس می کنی و می خواهی با خدا معامله کنی، اگر این بدن های ما ساخته شده آخر کار از بین برود پس چرا در راه خدا با شمشیر قطعه قطعه نشود؟».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3861/ تبرک لحظاتمان با شهید علی خویشوند بسم الله الرحمن الرحیم به نام خداوند بخشنده مهربان، به نام خدای رحیم، به نام خدای کریم، به نام خدای وهاب و با سلام و درود به فرمانده کل قوا امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی.

سخن خود را به نام کسی شروع می کنم که مرا آفرید و برای من دست و پا و عقل و اندیشه و دیگر اعضای بدن را قرار داد و قدرت داد تا با عقل خویش راه خود را دریابم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدعلی خویشوند: شهادت تنها مرگ سعادت بخش است

شهیدعلی خویشوند: شهادت تنها مرگ سعادت بخش است