مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:102023-01-07فرهنگي

جشنواره تئاتر فجر از 25 دی ماه آغاز می شود


دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از 25 تا 30 با با بخش رادیو تئاتر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش زارعی عصر شنبه در در آیین پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور منطقه 2 در بوشهر با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از 25 تا 30 دی اظهار داشت: این جشنواره با بخش رادیو تئاتر آغاز می شود و از 1 تا 11 بهمن ماه در تالارهای تهران اجرا می شود.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره های منطقه ای و کارهایی که به صورت مستقیم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است امسال 30 اثر نمایشی از استان ها در این جشنواره به اجرا در می آید.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه امسال استان ها بیشترین سهم حضور را در جشنواره فجر دارند خاطر نشان کرد: از هر استان 2 اثر نمایشی به جشنواره منطقه ای فجر راه پیدا کرده است و در منطقه یک در کرمانشاه و امروز منطقه 2 در بوشهر هر یک با معرفی 4 اثر به پایان رسیده است.

زارعی از برگزاری سومین جشنواره منطقه ای در مازندران با حضور 19 گروه نمایشی خبر داد و بیان کرد: پس از آن چهارمین جشنواره منطقه ای در استان فارس با حضور 18 گروه نمایشی برگزار و برگزیدگان برای حضور در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی می شوند وی گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر فجر از 25 دی ماه آغاز می شود

جشنواره تئاتر فجر از 25 دی ماه آغاز می شود