مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:202023-01-07سياسي

آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس


حفظ آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این زمینه از هیچ گونه رفتار نابهنجار رانندگان اغماض نمی کنیم.

- سید حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال گزارش های مردمی برخورد با رانندگان متخلف و دارای حرکت ها و اقدامات نامتعارف و مخل نظم و امنیت را شاهد بودیم که با گزارش خود مردم این رانندگان خاطی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در کنار تذکر شدید و برخورد قانونی، همچنان اعلام می کنیم که خط قرمز پلیس حفظ آسایش و آرامش مردم است و در این زمینه اغماض و کوتاهی نخواهیم کرد.

رییس پلیس راهور استان اردبیل خطاب به رانندگان خاطی و بی توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه صاحبان خودروهای با پارک نامتعارف در سطح شهر اردبیل گفت: باید با همکاری دستگاه های متولی صاحبان خودروهای وانت و نیسان که اقدام به ایجاد بار ترافیکی در مسیرهای مختلف و فروش وسایل متنوع می کنند، به میادین میوه و تره بار هدایت شده و جلوی فعالیت آنها برای جلب رفاه و آسایش مردم گرفته شود.

فتاحی افزود: به نظر می رسد جریمه اعمال شده برای برخی از رانندگان قدرت بازدارندگی مناسب در ممانعت از تخلف مکرر ندارد و برای اثربخشی در این حوزه تلاش می کنیم تا جلوی سد معبر و یا افزایش بار ترافیکی را با تشدید نظارت ها و کنترل های صبحگاهی و عصرگاهی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس

آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس