مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:152023-01-07اجتماعي

آماده باش برای سرمای بی سابقه در گلستان


مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به کاهش بی سابقه دمای هوا در استان، گفت: سامانه سرد و بارشی از امشب وارد استان گلستان شده و دمای هوا بین 16 تا 20 درجه کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امان محمد کمالی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به کاهش بی سابقه دمای هوا در استان، اظهار داشت: سامانه سرد بارشی از امشب فعالیت خود را در گلستان آغاز می کند که پیامد فعالیت این سامانه بارشی و ناپایدار، بارندگی، بارش برف در بیشتر مناطق استان، احتمال وقوع کولاک، کاهش دما بین 20 تا 16 درجه سانتیگراد، وزش باد به نسبت شدید است.

وی گفت: فعالیت این سامانه تا پنجشنبه در استان ادامه دارد، اما سرمای ناشی از فعالیت این سامانه تا جمعه در گلستان پایدار است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود: اختلال در رفت و آمد جاده ای، آسیب به محصولات باغی و زراعی، خسارت به تاسیسات آبرسانی ازاثرات فعالیت این سامانه است.

کمالی ادامه داد: از دوشنبه با تشدید فعالیت این سامانه تا پنجشنبه، برف و یخبندان و در ارتفاعات، کولاک و پدیده مه پیش بینی می شود.

به دنبال فعالیت این سامانه، دمای اغلب مناطق استان به زیر صفر خواهد رسید و سرما تا جمعه تداوم خواهد داشت.

علی طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو از مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی خواست که مصرف را مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای سرمای بی سابقه در گلستان

آماده باش برای سرمای بی سابقه در گلستان