مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:502023-01-07سياسي

اهانت به خورشید ولایت خاک پاشی برآفتاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کاریکاتور توهین آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد: - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در چشم آزادی خواهان و حق طلبان جهان، عزیز و با عزت است و اهانت به خورشید روشن ولایت، خاک پاشی برآفتاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کاریکاتور توهین آمیز نشریه شارلی ابدو فرانسه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:بسم الله الرحمن الرحیمغرب و رژیم های سکولار گرچه در مقام ادعا، شعار حقوق بشر و آزادی سر می دهند؛ اما در حقیقت این دو ارزش و شعار را به اسارت در آورده اند و با تزویر و فریب، آن را به ابزاری جهت نیل به اهداف شیطانی خود قرار داده اند.

در سبک زندگی غربی دین کنار گذاشته شده تا لذت گرایی و خواست های نفسانی ضد انسان را جایگزین کنند.

مدعیان عقلانیت، آزادی حقیقی را به مسلخ ولنگاری و اقدامات نامشروع ضد دینی برده اند و به مبارزه با خدا و فطرت قیام کرده اند.

اقدام ضد انسانی، ضد دینی و ضد اخلاق نشریه مبتذل یکی از کشور های اروپایی در اهانت به ارزش های الهی همچون اهانت به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله در سال های پیش، به روشنی نشان می دهدکه آزادی بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به خورشید ولایت خاک پاشی برآفتاب است

اهانت به خورشید ولایت خاک پاشی برآفتاب است