مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:402023-01-07سياسي

آبرسانی به 58روستای محروم کرمانشاه تا پایان سال جاری انجام می شود


جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری به 58 روستای محروم استان کرمانشاه آبرسانی دائم می شود.

- کرمانشاه- جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری به 58 روستای محروم استان کرمانشاه آبرسانی دائم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مسعود قنبری بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای بخش کوزران که با حضور مسئولان محلی و مردم این منطقه برگزار شد با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بسیج سازندگی امروز به مناسبت دهه مقاومت به صورت همزمان در روستاهای محروم سراسر کشور سه هزار و پنجاه طرح و پروژه را اجرا و مورد بهره برداری قرار داد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی در استان کرمانشاه، افزود: دهستان هفت آشیان در بخش کوزران شامل 18 روستا است که امروز با افتتاح مجتمع آبرسانی این دهستان، چهار روستای آن از نعمت آب شرب آشامیدنی برخوردار می شوند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: پروژه آبرسانی دائم به مابقی روستاهای این دهستان و همچنین بخش قلعه حسن خان تا دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

قنبری خاطرنشان کرد: همچنین 58 روستا در شهرستان اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی و بخش سرفیروز آباد نیز از نعمت آب شرب آشامیدنی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 58روستای محروم کرمانشاه تا پایان سال جاری انجام می شود

آبرسانی به 58روستای محروم کرمانشاه تا پایان سال جاری انجام می شود