مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:302023-01-07اقتصادي

کارخانه سیمان آباده با وجود فروش و درآمد بالا حقوق کارگرهایش را نمی پردازد+ فیلم


میزان فروش کارخانه سیمان آباده در سال 1401 تا کنون حدود 178 هزار تن بوده است، با یک ضرب ساده مشخص می شود از ابتدای سال تا الان این کارخانه 106 میلیارد تومان فروش داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، کارخانه سیمان آباده این روزها به یکی از معضلات جدی شهرستان آباده تبدیل شده است و هر از چندی مشکلاتش به تیتر یک رسانه های استانی و کشوری تبدیل می شود.

مدیریت این کارخانه در اقدامی جدید 8 نفر از کارگران این کارخانه را که به پرداخت نشدن معوقات حقوقی خود اعتراض کردند را اخراج کرد، این اقدام تاکنون باها از سوی مدیران این کارخانه اتفاق افتاده است که هر کارگری که صدای خود را به اعتراض بلند می کند را اخراج می کنند.

تعدادی از کارگران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار فارس گفتند: ما کارگران این کارخانه هیچگونه امنیت کاری نداریم، چرا که مدت زمان قراردادهای ما فقط یک ماه است و هرماه مجدد تمدید می شود که این خود ابزاری است برای تهدید که اگر اعتراض و یا شکایتی کنیم دیگر قراردادمان تمدید نمی شود.

بعد از بدعهدی های فراوان مدیریت کارخانه سیمان آباده، این بار صبر شورای تامین شهرستان آباده نیز لبریز شد و از این کارخانه بازدید نمود تا با کارگران و پرسنل این مجموعه به صورت مستقیم گفتگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سیمان آباده با وجود فروش و درآمد بالا حقوق کارگرهایش را نمی پردازد+ فیلم

کارخانه سیمان آباده با وجود فروش و درآمد بالا حقوق کارگرهایش را نمی پردازد+ فیلم